Op dinsdag 16 juni kwam de ouderraad van het Hofstad Lyceum voor de laatste keer dit schooljaar bijeen. Tijdens een gezellig etentje blikten we samen terug op een waardevol jaar waarin ouders actief hebben meegedacht en meegewerkt aan verschillende onderwerpen binnen de school.

Deze avond namen we ook afscheid van twee betrokken moeders. Nu hun kinderen de overstap maken naar het vervolgonderwijs, eindigt ook hun periode binnen de ouderraad. We bedanken hen hartelijk voor hun inzet, betrokkenheid en waardevolle bijdrage aan onze schoolgemeenschap.

De aanwezige ouders spraken hun tevredenheid uit over de samenwerking en gaven aan met veel plezier deel te hebben genomen aan de ouderraad. Hun betrokkenheid helpt ons om de verbinding tussen school en ouders verder te versterken.

Voor komend schooljaar zijn wij op zoek naar twee nieuwe ouders die willen deelnemen aan de ouderraad. Wilt u meedenken over onderwerpen die belangrijk zijn voor ouders en leerlingen en bijdragen aan een fijne schoolomgeving? Dan horen wij graag van u!

De ouderraad wenst alle ouders, leerlingen en medewerkers een fijne zomervakantie toe en kijkt uit naar een mooie samenwerking in het nieuwe schooljaar.