Ook dit jaar hebben een aantal leerlingen uit klas 1 meegedaan aan het Plus Project. Binnen dit project gaan leerlingen aan de slag met een onderwerp dat ze niet tijdens de lessen leren.
Onderwerpen die dit jaar behandeld zijn:
- Het maken van gummybear snoepjes
- Het maken van een T-shirt
- Het onderzoeken wat een fysiotherapeut doet.
- Hoe je kunt beleggen.
- Gitaar leren spelen.
Op donderdag 18 juni hebben de deelnemers hun werk gepresenteerd aan klasgenoten en ouders.
Het waren leuke projecten waarin de leerlingen veel geleerd hebben!
