Ook dit jaar hebben een aantal leerlingen uit klas 1 meegedaan aan het Plus Project. Binnen dit project gaan leerlingen aan de slag met een onderwerp dat ze niet tijdens de lessen leren.

Onderwerpen die dit jaar behandeld zijn:

Op donderdag 18 juni hebben de deelnemers hun werk gepresenteerd aan klasgenoten en ouders.
Het waren leuke projecten waarin de leerlingen veel geleerd hebben!