De schoolboeken kunnen uitsluitend op woensdag 3 juli a.s. op school worden ingeleverd, volgens onderstaand rooster.

• School neemt zélf geen boekenpakketten in ontvangst. Via ons afhandelingsbedrijf Van Dijk krijg je instructies voor het inleveren.
  • Boeken die niet op de inleverlijst staan, hoeven niet te worden ingeleverd.
  • Ben je in de tussentijd van klas veranderd, anders dan op je inleverlijst staat, dan ga je op de tijd van je huidige klas, als het maar tussen 9.00 uur en 16.00 uur is.
  • Je krijgt, ná het inleveren van je boekenpakket op school, een e-mail als bewijs dat je je schoolboeken hebt ingeleverd. Bewaar dit bewijs goed!
  • Lukt het niet op die datum, dan moeten de schoolboeken vóór 1 augustus 2024 verstuurd worden naar:

Van Dijk Afdeling Inleveringen
8260 AA Kampen
(Let op: dit is op eigen verantwoording, bewaar daarom goed het verzendbewijs!)  Voor boeken die niet of te laat ingeleverd worden, of schade hebben, volgt een factuur die kan oplopen tot€ 550, –

Voor leerlingen die volgend jaar (weer) op Hofstad Lyceum les volgen, krijgen aan het einde van de zomervakantie hun boekenpakket thuisgestuurd.
Ben je het afgelopen jaar verhuisd of ga je in de zomervakantie verhuizen? Loop dan langs de administratie om er zeker van te zijn dat jouw adres goed in Magister staat.

Meer info nodig?
Kijk voor meer informatie op de volgende website: https://vandijk.we­assist.io/help/nl/overview
Kijk ook in je persoonlijke omgeving bij MijnVanDijk.nl

Van Dijk is voor vragen over het inleveren van de schoolboeken ook te bereiken via WhatsApp: 06 14459105.